autorki projektów

 

Paulina Nowak-Drapińska, Gimnazjum nr 113 im. Zawiszaków Proporca „Victoria” w Warszawie – projekt IMAGINACJE – POEZJA OKIEM KAMERY

Marta Chodorska, XIII LO im. płk. Lisa-Kuli w Warszawie – projekt JESTEM SOBĄ

Iwona Dąbska-Kluska, XLV LO im. R. Traugutta w Warszawie – projekt KIM JESTEM? ZWYKŁE PYTANIE CZY DROGA DO SAMOPOZNANIA

Diana Rowicka-Łagowska, Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2 im. dra H. Jordana w Warszawie – projekt JA I JA, CZYLI JAJA

Cecile Bergasse, 280 Szkola im. Tytusa Chalubisnkiego w Warszawie – projekt SPORT, MOJE ŹRÓDŁO WARTOŚCI!

Bogumiła Cłapa-Konopka, Zespół Szkół Nr 23 w Warszawie – projekt BACZYŃSKI

Aneta Regner-Wlaźnik, Szkoła Podstawowa nr 3 Przymierza Rodzin w Warszawie – projekt HISTORIA JABŁKIEM SIĘ TOCZY

Natalia Garal, Gimnazjum 72 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A.B.Dobrowolskiego w Warszawie – projekt STRASZNY FILM 72 – ZEMSTA LA LLORONY

Sylwia Wysocka, Gminne Centrum Kultury w Okuniewie – projekt DOPIERO CO BYLIŚMY MŁODZI, CZYLI OPTYMISTYCZNA ROZMOWA MŁODYCH I STARYCH

Agata Kwaśniewska, PSP nr 108 im. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy w Warszawie – projekt CO CZUJĘ JA, CO CZUJĄ INNI, CZYLI POZNAJEMY EMOCJE

Agata Langer, Centrum Edukacji Domowej w Serocku – projekt WIEK INSPIRACJI

Agnieszka Jedynak, SP nr 221 z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie – projekt MOJA SZKOŁA

 

 

 

 

 

 

 

 

